FAQ

FAQ:

- nie udało się dokonać płatności elektronicznej, co zrobić?

* zakup z rejestracją -  wejdź do panelu klienta i spróbuj ponownie klikając przycisk „OPŁAĆ” lub wyślij tradycyjny przelew na konto.

* zakup bez rejestracji – płatność elektroniczna możliwa tylko od razu po złożeniu zamówienia, jeżeli nie udało się opłacić   od razu zamówienia, wyślij tradycyjny przelew na konto. Dane do przelewu dostępne są w e-mailu potwierdzającym zamówienie, bądź w zakładce „SPOSOBY PŁATNOŚCI”.

 

- nie dostałam e-maila potwierdzającego zamówienie, co to oznacza?

* sprawdź w spamie,

*sprawdź czy podałeś poprawny adres e-mail,

* jeśli e-mail nie doszedł, napisz do nas, wyślemy potwierdzenie ponownie.

 

- nie dostałem odpowiedź na mojego e-maila, dlaczego?

* na e-maila odpowiadamy w ciągu 24h. Jeżeli nie dostałeś od nas odpowiedzi, napisz do nas jeszcze raz na e-maila lub na Facebooku.

Twój e-mail mógł do nas po prostu nie dotrzeć.

 

- jak naliczane są rabaty?

* rabat 10% na pierwsze zakupy dla zarejestrowanych dotyczy wartości zakupionych towarów, nie dotyczy kosztów przesyłki.

 

W razie innych wątpliwości prosimy pisać na naszego e-maila: sklep@kartymody.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl